سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ادامه مطلب تفاوت استارت آپ کانادا با کارآفرینی کانادا چیست؟

ویزای کارآفرینی و ویزای استارت آپ کانادا چه تفاوت هایی با هم دارند؟

1- در صورت اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای متقاضی و خانواده ی او بلافاصله اقامت دائم اعطا می شود، اما در صورت اخذ ویزای کارآفرینی متقاضی با ویزای کار وارد کانادا می شود و پس از 12 تا 18 ماه و تایید طرح تجاری توسط دولت کانادا اقامت دائم اعطا خواهد شد.

2- برای اخذ ویزای کارآفرینی با توجه به اینکه سیستم امتیازی و استانی است هر چه سن، تحصیلات و سابقه ی کاری مرتبط متقاضی مناسب تر باشد در کسب امتیاز بالاتر برای اخذ ویزا موثر خواهد بود، اما برای اخذ ویزای استارت آپ شرط سنی وجود ندارد.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

 - برای اخذ ویزای کارآفرینی مدت حضور در کانادا باید 9 تا 10 ماه در سال باشد و برای اخذ ویزای استارتاپ، متقاضی باید در طول 5 سال 2 سال در کانادا حضور داشته باشد.

4- برای اخذ ویزای کارآفرینی، متقاضی باید مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه حداقل در سطح CLB5 و برخی استان ها CLB4 را ارائه نماید و هر چه مدرک زبان نمره ی بالاتری داشته باشد، امتیاز بیشتری خواهد داشت؛ ولی برای اخذ ویزای استارت آپ حداقل مدرک زبان CLB5 می باشد.

شرایط اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا چیست؟

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

برای سرمایه گذاری خارجی و آشنایی با مراحل و شرایط ثبت شرکت در اروپا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در این زمینه داری بپرس، تا بتونی از سرمایه ای که داری برای راه اندازی کسب و کار دلخواهت در یک کشور اروپایی به درستی استفاده کنی.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

 

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·        اخذ ویزا

·        ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی